Saturday, November 12, 2011

goodluck !

one days to go before SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 2011 ~ OMG !! So geng , Cam ne stuasi skrg ? excited?takut?berdebar?tak heran?tak kesah?semangat? ahaa . Nak tak nak , Isnin nanti akan bermulalah pertempuran kita ! Okeyang dah berusaha tu ,selamat mencuba dan yang tak berusaha , selamat menjawab ye . Aku doakan semua calon dikurniakan ketenangan dan kemudahan untuk menjawab soalan yang dikemukakan,  GOODLUCK yeah !





utk kawan2 5AZAM 2011 , :



Guys, tgl sebulan je lg kita brsame . Lepas ni mybe da susa na brkumpul same same . huu . Cyezly korg mmg terbaek lahh ! Korg pon taw kan yg ckgu2 sume ckp yg batch 5azam thn nie adalah yg terbaek brbnding 5azam thn2 lepas . Oke, time nie laa kita na buktikn yg kite sume mmg boleh ! Aku na mnx maaf kt korg sume kalau ade trksr bahase, buat sala ke ape ke kn yg sedar ataupon tidak . Aku mnx korg halal kan ilmu2 yg korg pnah curahkan kt aku . Aku doakan yg terbaek utk sume . Insyaallah sume boleh ! aminn . Selamat berjuang dan akhirnya melakar sejarah masing2. insyaallah ! GOODLUCK !

No comments: